Angrerett, retur og garanti
Angrerett og retur
Vi tilbyr 14 dagers angrerett i både butikk og nettbutikk.
For og ta i bruk angreretten må du gi oss skriftlig beskjed innen fristen, med ordrenummer og hva du skal returnere.
Varen som skal returneres må være i samme stand og emballasje som ved mottak, og kunden dekker selv returfrakt med mindre annet er avtalt.
Dersom du ønsker og returnere varen til vår fysiske butikk i Tvedestrand, må kvittering for kjøp fremvises uavhengig om varen er kjøpt i fysisk butikk eller nettbutikk.
*Ved spesialtilpassete produkter laget etter kundens ønske, gjelder ikke angreretten etter inngått avtale.
Reklamasjon
Dersom du ønsker å reklamere må dette skje innen rimelig tid etter en feil oppdages.
Ta kontakt med oss på e-post eller telefon, så avtaler vi videre prosess for retur, reparasjon eller omlevering.
Oppgi ordrenummer, hvilken vare det gjelder og beskriv feilen. Legg også gjerne ved et bilde som viser feilen for å gjøre prosessen enklere.
Tlf: +47 930 38 363
E-post: butikk@sorlandsbrygga.no
*Reklamasjon på større varer som brygger, utriggere og lignende håndteres med inspeksjon/ service på stedet.